heldag

image4



Tjolahopp!

Idag har det varit en dag där jag har haft saker för mig, hela dagen!
Vi vaknade tidigt för att åka på stan, yra runt där ett bra tag & letade kläder och åt.
Efter vi gått igenom heeela stan utan att fått med oss något ut ur affärerna bestämde vi oss för att åka ut till valbo,
där vi heller inte hittade någonting. Jag tror att det här händer EN gång per år att man inte hitta någonting alls?

Äntligen ringt om jobbet också, ska bara skriva ett cv & skicka in så får vi se vad det leder till. :)
skulle verkligen vara skönt med ett jobb nu, lessnat rätt så rejält på allt extrajobb & lediga dagar.
vill ha fast, måndag-fredag!

Och min telefon (impulsköp,bästa köp) suger. 
Går bara att ringa&sms när telefonen själv känner för det
och de som vill ringa eller smsa till mig och få svar, lycka till. Vet väl kaaanske orsaken till att den lever sig ett eget liv, men det är drygt endå! så ska dit & snicksnacka imorgon :)

Imorgon blir det heldag & mys med Marinaa (världens duktigaste tjej förtillfället).
Får se vad vi hittar på för något! :)

Nu ska jag kila upp för gibbsan kommer om ett tag & gör mig sällskap!
pussandbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0