svagt minne..

Efter top modell igår tror jag att jag somnade?.. Vaknade iallafall av att john kom vid 12,1? ja jag vet inte.. känns bara som att jag drömt alltihop. haha! måste kanske ha gått i sömnen eller iallafall varit rejält trött.
vaknade inte ens när han åkte i morse. (slut människa). Vaknade vid 10 av mobilen/meddelande. och här sitter jag nu, börjar jobba kl. 2.. 1000 kr på att det är därför jag är irriterad och grinig. JAG HATAR ATT JOBBA DÄR!
ingen att prata med förutom kunderna, och hur roliga är dom. sura tanter & gubbar. och antar att jag inte kommer stöta på någon jag känner..

så jag lääängtar tills klockan blir 19.01 för då får jag äntligen stänga ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0