Sugen

Inte kännt sånt här sug på länge, men just idag en onsdag då känner jag det det det..
skit sugen på att festaa! Men den här helgen får bli lugn, har inte så mycket pengar plus att jag ska tagga sönder mig själv tills nästa Torsdag! :)

Igår var jag med Madde, vi gjorde som alla andra dagar ingenitng speciellt! haha.. betällde lite kläder från h&m katalogen & tittade på gamla bilder, från studentkryssningen, studenten & andra fester.. (längtar tillbaka till den tiden lite) Eller tiden och tiden, just de tillfällerna!  Sen så var jag med veronika på kvällen, kikade tv & i den nya skolkatalogen :)

Idag ska jag gå ut och gå, jag skaa! och innan det blir för mörkt. (sola?)
sen så ska jag färga håret på syster min så verkar ha lite svårt med att bestämma vilken hårfäg hon vill ha på sitt lilla huvud! Ska även försöka lämna in cv på 3 ställen idag & ringa 2 st privata hyresvärdar! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0