Sköna Fredag

Som jag skrev i förra inlägget det går för foort..
i går var det en vecka sen det  var takida
idag är det en vecka sen jag jobbade och spydde på jobbet 
i morgon är det en vecka sen vi fick in sängen i lägenheten
på söndag är det eeen vecka sen vi flyttade in.

Idag, fredag så är jag ledig! Har jobbat både onsdag och torsdag så det är skönt :)
Har suttit nu i snart två timmar och klurat ut ett bra cv som jag ska lämna in på tusen möjliga ställen.
och nu har jag verkligen lagt ner tid.. så nu måste det bli bra!

igår var vi på Ikea och köpte krukor och gardinstång.. så nu ser det hemtrevigt ut.
lär väl städa upp lite idag, för nu när det inte finns nån mamma eller pappa som tar undan allt så ser det ut som det gör. diskas och damsugas så blir det nog mycket bättre!

ikväll ska vi träffa Marina :) så får se om det bli bowling eller en filmas.
en film låter bättre för mig men jag är öppen för förslag.

Ha en trevlig helg, för det ska jag ha! :)


Kommentarer
Postat av: din granne

roligt att du skaffat blogg, kan man se vad du har för dig på dagarna :) hihi :)

2007-12-01 @ 20:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0