Rullar på

Hej hej heej.

Dagarna bara rullar på, fortare än vad man egentligen vill.


Igår fixade jag och pappa till vinställen i lägenheten och det blev väldigt fint. Efter det åkte jag hem till Madde och gick ner på stan, kikade runt på saker-som-måste-köpas. På hemtex köpte jag en toa matta och en mugg att ha våra tandborstar i. Tittade runt lite på kläder med men hittade ingenting som föll mig i smaken. Efter vi trippat runt på stan så kom vi på idén att åka till Ikea och titta runt.. och där blev det ennu mer saker. (bara saker som man måste ha). :) Så det var en trevlig och givande dag!

Veronika kikade förbi senare på kvällen och höll mig sällskap till alla tv-ptogram! :)
efter hon gått hem skulle jag bara "vila ögona" så det blev en tidig kväll!

Idag var det menat att vi skulle fixa med hyllor och få in det sista i Lägenheten! men det dök upp jobb, så jag börjar vid 14.30 till 20.00 och antar att jag inte kommer orka pyssla med någon form av hyll uppsättning när jag kommer hem.. så det får vi fixa imorgon eller så!

vart finns alla söta katter... letar och letar efter någon-som-ska-passa.. men icke sa nicke

Snaart är det första advent och hej vad tiden går fort.. längtar till den 26 dec så man får komma bort ett tag. men det står väl inte på förrän det datumet är!

nej, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig.
puss&hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0