kom sömn

Har jobbat hela dagen och idag var det mycket roligare och framförallt lättare att jobba.. Gick fruktansvärt fort lär jag säga! Kanske beror på att det fanns saker att göra hela tiden eftersom att det byggs om så mycket just nu!

Efter jag jobbat klart åkte jag hem väntade på att mamma skulle komma och sen gick vi till lägenheten, nu är allt klart det enda som behövs nu är mat. sen så! :) känns lite konstigt, att bara flytta ifrån mammsen och pappsen.
men det ska nog gå bra!

Efter jag varit i lägenheten så har jag bara blivigt liggande uppe i soffan och glott på film, tröttheten efter jobbet kommer efter .. så jag är trött i kroppen meen inte i ögona, fast jag borde vara det. illa mår jag också.

nej, nu ska jag försöka krypa ner så att jag orkar upp och jobba imorgon..



varsegutt och nut, för det gör jag när jag ser den här bilden...
image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0