kläder hit och kläder dit

mitt rum är längre inte ett rum för tillfället ser det ut som gävles soptipp.. Både mina och johns kläder överallt..
Har börjat lite sakta men säkert att packa ner kläder-jag-vet-att-jag-inte-kommer-behöva-till-helgen i flyttkartonger.
Men antar att allt måste hängas upp i lägenheten snarast för kommer väl ändra mig tusen gånger om vad jag vill ha imorgon osv.. Ska väl hinna packa alla kläder innan maddisen kommer förbi så att jag har det gjort..

så nu lär jag kila in och fortsätta med det roliga klädpackandet!
och imorgon förresten är det Takida och det skaa bli väldigt roligt. och jag skiter i att jag jobbar på fredag, får hoppas på att det blir lungt då för jag kommer inte vara den piggaste!

men har jag överlevt 10 timmars jobb bakfull och jävlig lär jag väl endå klara av 5 timmar! Men som sagt det som lever får se! jag ska dricka för er alla  :) hej hej heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0