inte lika depp

Nej, absolut inte. Idag är jag glad, eller aa inte lika depp som förra inlägget, hah!
Helgen har varit & lugn. Trök fredagen gjorde jag ingenting speciellt på..
Men i lördags jobbade jag och sen åkte jag direkt till Madde & träffa flicksen.
Roligt & skönt att få träffa er alla samtidigt och få prata av sig om allt möjligt! :)

söndag jobbade jag också, sen hem och firade pappa eftersom att det var fars dag,
syster & ja lagade mat och gjorde fint! :) Sen blev det film & mys med johnpa.

Igår var jag med marina och gjorde våran vanliga sväng på stan. Letade kläder tills nyår åt marina. haha..
Nu när vi inte gör så mycket på dagarna kan vi lika gärna vara ute i god tid med nyår! :)

och idag kommer maddisen hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0