Hejdå!

Det här inlägget kommer jag alltid minnas och då menar jag alltid!
För idag är dagen då det är den 17 november, idag är dagen med stort D.
Dagen då jag lilla sofia har fått besked om att vi ska flytta. Vi fick lägenheten som jag ringde på igår!

var där idag och kollade, allt var perfekt!
superduperbra säger jag och bestämmer mig för den, ringer och berättar det för han som hade den.
och vips! Imorgon ska vi dit och skriva på allt. Så redan imorgon får vi nykeln och då är det som sagt bara börja packa ihop för att sen packa upp i våran lilla lägenhet :)

Ett STORT plus för den här lägenheten är att den redan är svart&vit
snyggt kök och skit snygg toa. kan inte bli bättre än såhär.


ett stort jävla fucking halleluljamoment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0