Godmorgon

Inte skrivigt sen i onsdags så det är väl bara att börja..

Torsdag blev ialla fall en kanon kväll! Började dagen med att åka ner på stan med Hanna och köpa present åt jennifer och handla lite kläder till kvällen. Hem fixa, trixa, dona. Sen åkte vi till Jennifer, förfest där sen vidare till slick! För taggad som man för på att dricka blev det liite för mycket..

Så på fredagen vaknade jag kl 14.00 och var inte alls för pigg.. så bestämde mig för att ligga kvar i sängen tills jag kände mig lite bättre för att kunna gå upp.. Meeen. det blir aldrig bättre, får lite halvpanik för att jag hade lovat Madde att vi skulle festa och att jag skulle komma till henne vid 6.. Gick upp och tvingade i mig en banan och coca cola och efter det kom allt upp, inte bara en gång utan fyra. Kvällen slutade i alla fall med att jag tar mig till madde där alla är, har det jätte mysigt och trevligt!

I lördags var det första riktiga gången vi var upp och hälsade på morfar, på graven..
åkte dit med familjen och la blommor och tände ljus!
Det känns så konstigt att inte ha honom vid liv.
Aldrig att jag trodde att våran lilla morfar skulle försvinna så tidigt, så fort. Vi saknar dig..

söndags var det slapp dag för hela slanten, sängen sängen sängen.
En sväng på stan med Stina & micke..
sen vidare till Madde&Martin och tittade på aaalla program som finns på en söndag, haha!

Måndags så kilade jag ner på stan med Marina, kollade runt på lite julkalppar. Sen iväg och lämnade in ett cv, så får hoppas att turen är på min sida och att jag får det! :) 
sen hem och hipp hipp hurraa till pappsen som fyllde 45 år!

idag? det återstår att se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0