Frukost på sängen

Ja, det var precis vad jag fick idag.. av mamma min :) Väldigt gulligt gjort!

´Wohoo, har ringt på en lägenhet idag, soom faller i smaken (ialla fall beskrivningen på den).
han svarade inte, så jag lämnade ett meddelande och hoppas på att han ringer upp!
snälla gode gud, låt oss ha turen på våran sida?

Igår, jobbade jag som sagt.. Pengar kommer in med är det värt det? okej, jag klagar jag veet. men att stå där själv, heelt själv, och har INGENTING att göra förutom att stå. jag kan knappast hjälpa kunder eftersom att det inte finns några kunder som vill in i den där butiken. Stå, stå, stå. jo, det är nog värt det. pengar måste jag ju ha!

Efter jobbet hämtade john mig och vi åkte hem till honom och åt. Tommy fyllde år! hipp hipp hurra.

Idag ska jag iväg till Ikea med mamma & handla lite :) sen in en sväng på Din sko och hämta mina tider fram till januari! så jag vet när jag jobbar och inte.. seen är det fredags mys. Fast jag är ledig så mycket på veckorna s¨å måste jag säga att helg är helg. så ikväll blir det idol tittande och mys med en hårt arbetande john.


Tänker på dig idag.. Det kommer vara jätte jobbigt men fint! Du får tänka på att han har det bättre där uppe än här. det kommer vara jobbigt ett tag.. Men efter regn kommer solsken. Jag finns alltid här och det vet du och  jag vet precis hur du känner dig, det var inte så länge sen min familj satt där en fredag..


Morfars begravning 21 september  -07..
image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0