Fotoalmanacka..

Har väl inte hunnit allt som skulle göras idag men mer än ingenting i alla fall :)
Färgade håret på Stina, blev ljusare & fint! Varit ute och gått med teddan i 30 min (duktigt).

..och till er som känner mig, jag har lagat mat åt min familj, korv med stuvade makaroner.

haha! jag är värdelös på allt som har med mat att göra, tror vi gjorde om vårat kök för 3 år sedan och jag vet fortfarande inte vart alla saker ligger. Så om jag får säga det själv så var det vääldigt duktigt av mig att laga mat!
okej, Stina hjälpte till men jag gjorde dom stuvade makaronerna.. och bara det är duktigt gjort!
 
Sen har jag beställt en fotoalmanacka till mammsen&pappsen i julklapp. fixat och trixat med alla tusen bilder så att det ska bli bra och jag tror faktikst att det blev bra, så nu ska jag vänta ungefär 5 arbetsdagar sen får jag se hur den blev! :)  http://www.extrafilm.se

Den här veckan har gått så jäklarns fort, imorgon är det torsdag igen.. och jag ska jobb inne i stan!
nu ska jag kila upp & få massage av mamma min (hon håller på att utbilda sig till massör) så nu ska hon träna på oss i familjen & det  är ingenting man säger nej till! :)

tjingtjang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0