den här veckan..

Ja, jag brukar aaaldrig klaga på att få vara ledig och få göra vad precis som faller en in, aldrig aldrig aldrig!
MEN den här veckan har för mig varit det tråkigaste och seeegaste veckan i hela mitt liv. Förstår inte ens hur jag kunnat få dagarna att gå utan att inte göra någonting alls.. Alla i hela världen jobbar, verkligen alla! .. utom jag

*Måndag var den enda dagen som gick rätt så fort. Åkte upp till Marina och tittade på film, sen GICK jag hem :)
sen dåå? tisdag, onsdag, torsdag & idag fredag.. Jag hatar alla extrajobb. det ända man få är att jobba på helgernaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. (förtillfället). Jag vill jobba och skaffa pengar, nu nu nu!

jag kan varenda tvprogram på tv, kan varenda reklam. ryggen gör ont för att jag inte gör ett skit. kläder behöver jag för tillfället inte alls eftersom att jag bor i min morgonrock. Jag ska stå ut utan jobb tills januari. Har det inte hänt någonting alls innan dess. så tar jag det enda jobb jag möjligtvis kommer kunna få utan speciell utbildning.

kan det hända någonting någongång i skitstaden gävle?!

En positiv sak denna förjäkligt tråkiga dag är att nyår är fixat och klart.
en stuga med massor av folk, ja tack ta mig dit nu!

Har den här veckan börjat läsa en bok
(sofia andersson ligger på sin fritid och läser en bok, vart är allt påväg)?!
men den är bra, så jag klagar faktiskt inte läser  Magdalena Graafs bok  "Det ska bli en sant nöje att döda dig"
skit bra bok..

neej, nu ska jag gå och göra något tråkigt och meningslöst .. kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0