Huvudet värker och jag är trött..

Har inte gjort någonting alls idag. Jag vill men kroppen säger sitt.. Ingen bil finns hemma heller så måste vänta tills john kommer hem. Kroppen skriker att det gör ont. Huvudet värker så jag får ont i ögona, det rinner i näsan och kliar i halsen.. seg torsdag helt enkelt..

idag ska jag iaf färga håret, blev inget av det förra gången eftersom att dom ringde från Din sko och ville att jag skulle jobba och vad ska man säga.. " nej jag kan inte för jag hade tänkt färga mitt hår med feta utväxten". så det var bara för mig att åka dit ut & jobba..

Så nu äntligen idag, ska jag ta mig tid till att göra det. Fast jag helst av allt skulle vilja ligga ner bäddad i sängen med en sjukt bra film och massa godis! Får se om det blir det efter jag färgat håret, har lånat en film av Stina. Som jag just för tillfället glömt bort vad den heter. verkar bra iaf så måste hinna se den innan lördag & då måste det bli idag! :)

Druckit glögg & käkat pepparkakor idag, så man får lite stämmning.. Är ju trots alls Lucia idag, Fast jag inte alls bryr mig om det egentligen. Förstår inte vad det är för speciellt alls med lucia. Men glögg och peppakakor sitter aldrig fel! :)

MADELENEE, hoppas det går bra att jobba idag! Jag ringer dig efter sju & kollar om du är sugen och kolla film med oss! ;)

En väldigt gammal bil på mig & johnyboy..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0