Det kunde varit vi..

Jaa, det kunde ha varit vi.. Det har brunnit i porten brevid våran lägenhet.. Det brann så mycket så att dom över lägenheten som brann fick stanna kvar där dom var eftersom det inte gick att ta sig ut plus att den kom ut en likpåse.. Tror att jag hörde att det var en gamal tant som gick bort.. 2 dagar innan jul.. fy helvete vad tragiskt!
Kommer nog lukta grymt med rök i alla trapphus där nu.. Och allt kommer säkerligen stå i tidningarna imorgon så läs vidare där..



och att ett sms kan göra en så glad trodde jag nog aldrig i min livligaste fantasi.. Men det lilla sms:et gjorde min dag helt klart mycket bättre! Tack så hemskt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0