Lata dagar är förbi

Det här med att ha lata dagar när man har hus finns inte, inte för mig iaf.

Jag är en person som inte kan koppla bort saker & ting. Jag känner mig också otroligt stressad av att ha stökigt runt omkring mig!

Så igår när solen äntligen lyste drog jag på mig bikinin & satt mig i solstolen. En timme klarade jag av sen var jag överallt & ingenstans.

Ena uthuset blev städat, tvättstugan blev också städad samtidigt som tvätt blev ren, sen började jag rycka ogräs & måla ute på gården! Full fart ända fram till klockan slog 23 då var det godnatt.

MEN vad underbart allt är! Och det bästa av allt är att det är så tyst här, känns som att man är i en sommarstuga långt långt bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0