Full fart

Igår kom den, energin!
Efter att ha varit ledig i tre veckor från jobbet så har jag gått och blivit lite slö på köpet!

Det där med att ställa klockan och behöva jobba har känts lite jobbigt..

Men igår kom den som sagt, energin var på topp hela dagen och med världens bästa Jobbisar gjorde vi ett så jäkla bra jobb!

Efter jobbet skyndade jag mig hem och inväntade Caroline! Var ett tag sedan vi sågs så vi hade en hel del att babbla om och ta igen!

Att gå och lägga sig med en bra känsla i magen och ett leende på läpparna gör så mycket!



Kommentarer
Postat av: Therése

Tack det är bara bra med mig Fia, hoppas allt är bra med dig också och att ni hade en härlig semester:)

2012-03-11 @ 00:30:02
URL: http://vittsomsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0