Svart?

Idag har jag shoppat big time och det blir lite extra roligt att shoppa när det inte minskar på kortet, halleluja för presentkort!


Håller på att packar för fullt, det slog mig i morse att om jag inte klämmer in packningen idag så blir det inte föränn på lördageftermiddag! .. Bestämde mig rätt så snabbt för att det måste bli gjort, IDAG.


Jag är fan stolt över mig själv! För ser ni det jag ser?!






Jag har bara massor av flickeflick färger och det mesta i rosa!
Vad har hänt? har jag ramlat och slagit huvudet? Eller kan det vara så enkelt att jag lagt svart åt sidan?
Endast 2 plagg svart nerpackat och jag är ärligt talat impad av mig själv, haha!


Kommentarer
Postat av: Marin

Fina kläder puman min! Och ja, jag också imponerad ;)

2010-07-08 @ 21:42:44
Postat av: maria

Vart har du köpt de färgade klänningarna på galgen?? supersnygga tjejen :)

2010-07-09 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0