Ledighet..

Den här dagen skulle inte kunna komma mer lägligt, har mycket som jag ska hinna med!..
Igår tog jag tag i köket, nu är det vitt & fint. Ska måla det en gång till idag sen så är det klart. Sen är bara problemet vilken fondvägg vi ska ha, vill hitta någon färgglad och snygg som man inte kommer tröttna på efter en vecka, heh!

Ska strax gå ut med Nico, fixa till mig för att sen cykla ner på stan & lämna tillbaka ett par byxor jag köpt samt  hitta en studentpresent till mamma som tar studenten idag. Får se vad jag hittar på för roligt present..

Måste hinna med att sola också eftersom jag aldrig hinner se solen mer än genom fönsterrutan och på väg till & från jobbet!..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0