Min tanke går till dig..

Det jag skrev i de förra inlägget är som sagt bara en fis i rymden om man gemför med andra mer viktiga saker..


Det  är lätt att kasta ur sig de enkla men endå så svåra ord som att  "jag finns för dig, jag hjälper dig, det kommer att ordna sig" ord man ofta använder när man ska försöka ordna till saker..

Nu har det hänt, något som de flesta har fått varit med om och kommer att vara med om många gånger i sitt liv. Andra mer eller mindre.. Nu står jag här med en hjälpande hand, jag ska göra allt för att försöka finnas för dig när du tycker att det är svårt, jag ska försöka få dig på bra humör och få dig att vilja kämpa fast du bara vill försvinna..

Det gör ont i mig att se dig ledsen och förstörd, jag vill kunna säga de enkla orden " det kommer att ordna sig" .. Jag vill få dig att se framåt, framåt på bra saker och inte på de dåliga.. Jag kommer hjälpa dig gå vidare och jag kommer hjälpa dig förstå att "efter regn kommer solsken"..

Det här kom som en chock för mig lika mycket som för dig.. DU är värd så mycket mer än det här.. Du om någon behöver få känna dig älskad och behövd! Jag ska göra allt i min makt för att det ska bli bra för dig tillslut..

Du är guld värd.. och guld ska guld ha..


image76


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0