leva på skorpor&vatten

Guttmorgen..

har inte varit här på några dagar eftersom att jag inte har något speciellt vettigt att skriva.. och har väl inte det just idag haller.. :)

igår var det en bitter dag på många sett & vis.. jag var totalt död och hade noll ork för att jobba, lite folk och nada att göra.. Fick höra att lönerna var gjorda & iväg skickade så jag passade på och kolla vad jag skulle få ( hade räknat med den bästa lönen den här månaden). meeen ack så fel jag hade.. 

Förr när jag gick som extraarbetare så fick jag lönen samma månad som jag jobbade.. men nu när jag inte är det längre så blev det ändrat.. nu får jag den från den 20 januari till den 20 februari.. OCH jag började jobba i valbo den första februari.. och alla som kan räkna vet att det är 19 dagar, plus att man har lediga dagar.. så jag får närmare bestämt betalt för 13 dagar......
 
Hej och välkommen skorpor med vatten! och iinte nog med den roliga nyheten så har även vår spis pajjat!
(jag njuter av att bo själv..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0