växer som ogräs..

jo, det är väl inget nytt att mitt hår växer snabbt.. men nu verkar det ha tagit fart på riktigt, vad kan det vara 2, 3 veckor sedan jag färgade det senast OCH nu har jag en feeet utväxt. Så ikväll blir det till att färga den, måste bara orka mig till affären och köpa färg..

Vaknade till idag av att john kikade in på sin lunch och gjorde mig sällskap en stund, alltid trevligt att vakna av att någon är hemma.. Väldigt tomt att vakna själv hela tiden.

idag ska jag fortsätta städa, stökade bara till igår när jag skulle börja röja undan massor av skit. Hittade som sagt alla utlandskort och sysselsatt mig med det i stället.

Tjillivillilippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0