önskelista

Min jätte realistiska önskelista..
* Tv
*Soffa
*Hund
*big boobs
*1 000000

och min riktigta önskelista
?
?
?
?

Nada saker som jag vet att jag vill ha?!



Idag är jag seg, riktigt seg.. Tänkt städa hela lägenheten men ingenting har blivigt gjort. ser förjäävligt ut.
nu har jag någonting att se fram emot, jag sk ut på fredag & jag jobbar inte på lördag så nu får jag dricka utan att behöva tänka på jobb dagen efter och det känns skönt, riktigt skönt!

idag ska vi åka omkring och kolla på en soffa som förhoppningsvis kommer passa i lägenheten!
så får hoppas på att vi hittar en snygg & lika bekväm.



Jag tänker & vrider och vänder på allt.
Den person man trodde man skulle ha livet ut, den person man trodde man avskydde, den  person man trodde alltid skulle finnas där, den person man lätt trodde att man skulle klara sig utan visar sig alltid förändras med tiden. jag vet ingenting längre och det stör mig, verkligen. Att allt kan förändras så otroligt fort och ingen orkar bry sig det gör mig rädd..




Min framtida vovvsing..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0