Nu blir det mycket..

Hej hopp,  Godmorgon för mig, God middag för dig?
 Ska försöka sumera alla dagarna jag inte skrivigt! :)´

I Fredags var idolfinal fredag. Den spenderade jag med madde och jätte god mat.
Innan finalen visste jag faktikst inte vilken av Marie eller Amanda jag tyckte var en värdig vinnare..
men efter man hört alla 3 låtar dom sjöng så tyckte jag att Marie blev en värdig vinnare! :)

I Lördags jobbade jag ute på Din sko. Jobbade bara 4 timmar så det var faktikst skönt! Sen kom john ut och vi gick runt och kollade lite grann. HIttade en gran och en present till Martin! Marina och Linnea kom & gjorde mig sällskap på kvällen/natten! trevligt att träffas. händer inte allt för ofta nu..

Igår så öppnade jag på Ecco, jobbade hela dagen så tog hand om stägningen också.. tro det eller ej.. Tiden gick FORT! bestämde mig för att inte bara stå och inte göra någonting alls.. så jag städade, torkade av varenda liten hylla och sko, putsade speglarna och sopade golvet. :) Efter jag slutat kom john och hämtade mig vi åkte hem till mamma och pappa och hejade, sen vidare till johns mamma och hejade seen hem till Madde&Martin, flottade Max, gav martin sin 20års present och tittade på film. :)

idag, har jag sovigt ut :) varit förbi jysk och köpt ett svart duschdraperi. är hemma hos mamma nu, så ska kila upp & äta med henne sen så ska jag åka ut till Ikea och köpa julpynt till våran fina gran OCH sen jobba!

det var min helg det, hoppas eran varit lika bra! :)
puss&hej






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0