Länge sedan..

Nu var det hundra år sen jag skrev känns det som..
Julen kom & gick lika fort..

Julafon blev bara bra och rolig! Spelade det där spelet som jag försökte förklara tidigare och det var skit roligt!
fick jätte mycket fint till lägenheten! :)

På juldagen firade vi mormor som fyllde hela 73 år. och efter det så åkte vi hem & stor städade i länegheten innan alla droppade in. En trevlig juldag med trevligt sällskap!

Dagen efter så åkte jag john, mamma, pappa, stina & micke till Sthlm. Var där i 3 dagar & shoppade järnet :)
jag tror att ja kom upp i 10 tröjor, 1 väska och 1 klocka! :) så sthlm var mycket givande även fast det var 10000 folk där som tröck & böka.

och imorgon är det redan nyår. Blir ett nytt år och ny möjligheter..
Får se hur dagen blir imorgon! kläder är fixat så ska bara ner en snabbis på stan och handla lite smått!

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0