kroppen gör ont..

Ja, det är väl ingen nyhet att jag håller på och kämpar för att inte bli sjuk. Har mer eller mindre gått med någon halv sjuk kropp snart en månad. Ont överallt enda dagen, feber andra, förkyld tredje.. Men nu är sjukligheten nog på väg att spricka ut helt tror jag. ( eller bara allmänt trött? ) Tryckt i mig 2 alvedon så får hoppas att det blir bättre inna jag ska iväg och jobba. 1000 kr på att jag ligger döds sjuk på mellandagarna bara för att vi ska till sthlm och bara ha det sköönt.

Igår fick vi tv:n, skönt att slippa sitta & glo på en mini tv längre.
för övrigt har jag väl ingenting att säga, händer inte så mycket nu..

Jo, linnea ska komma ut idag och heja på mig & då ska jag minsann visa att vi har fina & sköna skor! :)


Hej hej heej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0