klumpen är borta

haha, ja den stora klumpen från mitt lilla hjärta är borta.

Ska jobba på ecco på söndag, ja jag har jobbat där förr kan nog räkna på 2 händer iaf.. Meen jag har aldrig öppnat. Man jobbar ju själv.. Har bara jobbat eftermiddagar där förr men nu på söndag ska jag jobba hela dagen och korkad som jag är säger jag ja, utan att tänka mig för..
..Det slår mig senare att jag, sofia ska öppna butiken, räkna kassan, och krångla med datorn?! så då blev det mycket, myycket tråkigare att jobba. Men nuu ringer det & jag ska få hjälp eftersom att det är första gången! :)
så nu slipper jag få sömn problem på lördagskvällen..

Vaknade vid 12.30 idag. Så nu kan jag inte klaga på att jag inte har fått sovigt ut! :)
ikväll står jag för maten så får se hur det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0