idol-dag

Igår var det en pissmåndag som sagt.. iaf vädret! tog mig sakta men säkert ner med buss till stan och mötte upp maddisen, köpte på mig massor av smink och en tjocktröja och bytte en julklapp! :)
så nu har jag uppladdat smink ett tag framöver!

sprang runt på stan och efter det så blev det en god och efterlängtad fika! just dåå, på den där efterlängtande fikan så ringer jobbet och frågar vart jag äär?!  pissmåndagen blev ennu värre, JAG MISSADE MIN JOBBTID! 500 jävla kronor..

Efter jag insett att jag missat tiden som jag själv satt upp mig på så fortsatt vi gå på stan en stund till jag fick springa till bussen i regnet för att inte missa den.. hann precis och det var ett strot plus för dagen.

Hem och städade upp och in alla kläder i garderoben, seg som jag är har jag inte fått upp kläderna ur flyttkartongerna förrän igår. Gick fortare än jag trott, men nu är det gjort.. :)

John kom hem och vi åkte och åt hemma hos honom, riktigt maat.. god maat! :)
satt in pengar på olika konton hit & dit.. och betalade mamma & pappas julklapp! Tittade på andra avenyn..
Åkte till madde&martin och tittade på prison break....

och idaag tog John ledigt för att ligga och mysa med mig och det är precis vad vi gjort.. Det var tydligen Idol maraton på 4:an idag! så vi har legat i soffat och glott på det heeela dagen! skönt att han honom hemma för en gångs skull..


i förra inlägget så skrev jag att vi kollat på nya beck men madde rättade mig och sa att det var nya wallander!
nöjd? :) haha!

nu ska jag kila iväg, ska färga håret på stina, igen.
puss hej trevlig vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0