hela helgen

Idag är det en piss-måndag.  Regnet öser ner och jag blir irriterad eftersom att man först blir blöt börjar frysa och håret krullar upp sig. det hade man sluppit om man skulle vara inne.. meen just idag ska jag ner på stan. så då måste man ut i skiten och illa som det är måste jag ta bussen också.

hela helgen har gått. I Fredags blev det idol med tacos och mys. sen åkte vi och hälsade på Martin & Madde när idol slutat. Tittade på nya beck filmen :)

I lördags var jag med madde&marina. kökade donken och slöade. Vid 01.00 fick jag & madde äntligen igång tv-spelet och spelade det till ungefär 03.00 .. haha!

I går var mamma, pappa och mormor och hälsade på i lägenheten.. Fick inflyttningspresenter :)
en micro, 8 vin som ska in i vinstället, underlägg, bunkar att baka i, ljus och trisslotter. vi vann, 50 kr haha..
sen kom madde och martin och det blev 4 pizzor och tv:n på högvarv!

lugn och skön helg! nu ska jag kila iväg och sätta på mig 5 strumor 7 tjocktröjor 4 byxor, dubbla mössor och väntar. för nu ska jag ut i skitvädret.. hej heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0