Heej

Hej hej heej. Idag är det torsdag, lucia och imorgon fredag :)
Jobbade hela dagen igår, gjorde om hela affären, bytte plats på alla hyllor och alla skor.
och det känns idag. Fyfan vad jag har ont i ryggen och benen!

Ledig tills på måndag så nu ska jag njuta! haha..
Igår var vi bara hemma och gud vad s k ö n t det var. låg bara i soffan och kollade på tv och blev dessutom en tidig kväller vilket var ennu skönare! så idag är man utvilad även fast jag håller på och blir sjuk. Huvudet värker och halsen gör ont.

Skrev i förra inlägget att vi skulle iväg och leta soffa och det gjorde vi. Men hittade ingen annan en den fösta som vi har tittat på! så nu får det bli den, den är stor svart & sköön! :) ska köpa den början på nästa vecka.

Och idag ska jag hinna med att köpa lita julklappar så det blir lite fler under våran fina gran! :)
tjillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0