En skön lördag..

Gårdagen vart bra! Började dagen med att ta mig en promenix till Ica & dollar. På dollar köpte jag lite smått & gott och på ica köpte jag mat till kvällen( tacos). Tog mig hem i kylan och väl hemma städade jag hela lägenheten plus damsög OCH bäddade sängen. Efter det så slog jag in paket, många paket och nu äntligen är alla julklappar köpta och ligger under granen! :)  Gjorde i ordning maten tills på kvällen så att vi slapp börja med den när John kom hem!

Äääntligen fick vi mysa till det lite, tacos, ljus överallt, vin och min hjärtevän. Kan inte bli bättre. Efter maten och en flaska vin tog jag 7 bussen ner till stan och mötte upp Madde & Marina som nyss slutat jobba.. Gick hem till madde och fortsatt ha det mysigt! Kvällen blev bra och flummig, precis som de ska vara! ( Madde du ska få en ny hand av mig). ;) Tror vi kom ner till slick vi 01? .. bilder kommer..

och idag har vi bara slappat. Gick och köpte oss 2 flaskor läsk, bäddade ner oss i sängen med 1000 tals kuddar & en bra film, grymt bra! ( På andra sidan hette den om jag minns rätt?!) Åkte och grattade min lilla kusin som fyllde 11 år. Sen iväg till teatern och tittade på john lilla syster som hade dansuppvisning. sen har det bara blivit slappet.. Är slut som människa just för tillfället, ögona stängs snart ofrivilligt..

och idag blev det sagt, den där korta lilla meningen som betyder mer än allt på denna jord. Ni vet nog vilka små ord jag pratar om.. Jag älskar dig. nu är det sagt & det kändes bra, eller bra kanske inte är rätta ordet, perfekt passar nog bättre. Ett perfekt ord på en perfekt pojkvän! Du känns rätt, vi känns rätt.

Nu ska jag kila och sleepa, julbord imorgon så lär väl spara in krafter tills det.. haha..

( och ett tack till Linnea, nilea, gibbsan som så snällt hjälpte mig att förklara hur man ändrar i bloggen)
tack tack tack tack, nöjd lill-skit?



 


Kommentarer
Postat av: Nea

nä för du är så otrevlig, din jävel!
men grattis till ditt "jag älskar dig" :) vet hur muppigt det är för dig att säga! kram

2007-12-16 @ 22:52:11
URL: http://linneagibbs.blogg.se
Postat av: Angelica Ränttilä

Vad mysigt du verkar ha det med egen lägenhet och allt! Blir den bra? Att bo i New York är inte heller dumt, kan jag meddela! ;)

2007-12-18 @ 04:29:11
URL: http://www.angelicaranttila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0