det går fort..

Ja, verkligen.. Hur kroppen kan vänja sig med andra tider och skit..
Förra veckan när jag var ledig ja, jävlar vad man sov, sov sov sov. veckan gick väl i princip ut på att ligga i sängen och inte orka någonting alls, tröttare än john fast han jobba dubbelt ..

.. Men så fort man börjar göra saker så händer det grejer. Gått upp kl. 9 varje dag och nu helt plötslig slår ögona upp prick nio utan någon jäkla klocka som ringer. Jag ville och försökte somna om men nej nej nej. Nu är jag pigg, kroppen är pigg och jag är rastlös som en tok. jag vill kunna njuta av min haaaalv lediga dag nu. inte sitta här rastlös som en ko.




blond eller brunett det är frågaan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0